Finbesök

Har följt både Kenzas och Tyras bloggar rätt mycket nueftersom dom är i Thailand. Perfekt att kunna se bilder och läsa lite om vad de gör där nere. Lite mental förberedelse typ! haha.

Var precis inne på Tyras blogg (tyras.se) där hon har skrivit - "Jag älskar att bara kunna gå och göra vad man vill här, frihetskänslan liksom. En manikyr/pedikyr kostar 50 kr, en timmes massage 50 kr och man behöver aldrig ens fundera på pengar eller att det är dyrt. Hemma skulle jag aldrig gå på massage var 3:e dag för 650 spänn per gång även om jag skulle vilja och skulle behöva för mina muskler är fucked up, men man gör det inte. Här kan man göra allt när man vill hela tiden."

Jag är där snart!

Snart ska jag ta mig i kragen och hoppa in i duschen och förhoppningsvis kommer jag ut som människa igen. Har legat i soffan hela dagen och febern har kommit och gått. Så ikväll efter jag hämtat upp Mattias vid stationen blir det nog pizza och filmmys skulle jag tro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0