Ett nytt försök. Nya tider, nya planer!

Den 17 januari, alltså om en vecka imorgon åker jag till Thailand på obestämd tid med min vapendragare John!
Det känns helt overkligt att jag äntligen ska åka! Känns verkligen som att det är på tiden efter allt mitt prat! Det härliga och även lite skrämmande också är att vi inte vet när vi kommer tillbaka. Planen är att vi först ska resa runt i Thailand och se och uppleva så mycket som möjligt och sen försöka bosätta oss lite mer i Phuket och där försöka skaffa jobb. Min käre vän Bella bor lite utanför Phuket så vi tänkte våldgästa henne lite. Men det är lite som planerna ser ut nu. Vi kommer ta dagen lite som den kommer så visar det sig sen :) 

Jag kommer försöka uppdatera här så mycket som möjligt med både text och bild från paradiset! Hoppas ni följer mig :) 

Sökte på bilder på Thailand och fick bland annat upp dom här godingarna. Längtan är STOR nu kan jag lova :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0