Andrade planer

Idag fortsatter jag resan pa egen hand pga av olika anledningar. Skittrakigt verkligen for det var ju inte direkt det har vi hade raknat med. Men vi kom fram till att det nog ar det basta som situationen ser ut nu. John valde att ta flyget hem idag men jag fortsatter vidare med min resa och hoppas att den kommer bli hur bra som helst trots att vi inte kommer resa tillsammans.

Idag ska jag mota upp Camilla med sallskap, en gammal skolkamrat fran Norrtalje. Riktigt kul att ses! Troligen bjuder nog dagen pa sol och bad och ikvall far vi se vad som hander, men troligen blir det nog att ga ut och ta nagot att dricka.
Bilder ska ni fa men har inte sladden till kameran pa mig nu, varit lite daligt medd bloggandet pa nagra dagar nu men hoppas det blir andring pa det och att ni far se lite mer bilder ocksa. 

Ge mig en lycka till kram dar hemma och hoppas jag klarar den har resan pa egen hand! Ni som ar sugna pa att komma ner och halsa pa, tveka inte att hora av er :)

Puss och kram Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0