2 dagar

Nu jäklar börjar det närma sig hörrni! I övermorgon sitter vi på arlanda och har troligen precis checkat in vårt bagage! Jag börjar faktiskt få rätt mycket resfeber nu. Jag har typ en inre stress med fjärilar i magen osv och ingen aptit på mat. haha. Iof har jag inte haft det sen igår då jag var tvungen att lägga en pizza av någon anledning. Har ju legat i feber och varit dålig nu i några dagar men börjar komma på fötter igen, dock ligger John nu i samma skit som jag hade... Typiskt.

Ikväll ska jag umgås med mina kära vänner och festa en sista gång innan jag åker. Låter som jag aldrig kommer komma tillbaka, men å andra sidan vet jag ju inte om jag kommer komma tillbaka hit och bo igen. Spännande att se vad framtiden har att erbjuda. Kommer dock sakna mina tjejer otroligt mycket!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0