Underbara vader!

Eeeey, Whadup?!

Sjalva har vi en liten paus vid datorn efter maten. Tror jag tuggade pa en sten som lag i maten sa en bit av en tand lossnade, kanns ju skitbra! Annars har vi bara legat vid poolen idag och slappat, ar ratt sega efter gardagskvallen. Jag kan beratta att mina hander nog ar det stalle pa min kropp som blir brunast, ser typ inte klok ut! haha :) Vi har haft valdigt bra vader hela tiden har, over 30 grader typ varje dag och sol! Hur underbart som helst! Kan inte Sverige ocksa ha varmt aret om, da skulle jag vara nojd! Ar inte alls sugen pa att aka hem till kylan!

Imorgonbitti har vi bestamt att vi ska aka till en liten marknad som finns har och kolla runt lite. De ska tydligen vara valdigt billigt och bra dar :) Annars ikvall blir det nog valdigt lugnt skulle jag tro iom att vi ska upp tidigt imorgon. Tankte forsoka lagga upp bilder pa facebook lite senare ocksa och aven boka flyg till Thailand! Jag saknar verkligen Thailand och allt folk man traffar. Har ar det inte alls lika mycket turister utan mer lokalbefolkning sa man traffar inte alls mycket folk. Men snart ar vi i Thailand igen och Koh Samui, som jag langtar! :)

Hoppas ni har det bra dar hemma! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0