Marknad

Har lite smabrattom nu men tankte bara kasta in ett litet inlagg anda. Vi har precis atit frukost och ska snart bege oss mot marknaden som finns har. Ska bli spannande att se vad dom har och hur billigt det egentligen ar pa sanna har marknader. Hoppas man hittar nagot fint for en billig peng :) Annars idag har vi tank besoka hotellets gym, som vi iof har sagt att vi ska varje dag sen vi kom hit. hahah. Men idag ska vi ta oss i kragen hoppas jag och trana lite. Annars blir det nog bara att ligga och slappa vid poolen :) Hoppas aven att jag kan lagga in bilder som jag egentligen skulle gjort igar men da kranglade internet saklart.

Nu ska jag rusa men hoppas ni sover sott nu iaf och vaknar upp till en fin dag :) Har ar klockan snart 9 pa morgonen. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0