Living the dream!

Hej ni där hemma!!
Förlåt för urusel uppdatering men jag lever livet här och har det bara hur jävla gött som helst så jag vill helst inte spendera tiden vid datorn.

Som sagt så har jag det guld verkligen! De senaste dagarna har vi legat vid poolen och solat och badat och träffat massa härliga människor. På kvällarna har vi gått ut och träffat ännu mer härliga människor och haft superkul, jag har verkligen inget att klaga på :) Förutom att jag sparkat upp min lilltå och råkat trampa på något annat så jag haltar. hehe!

Jag bor nu på HC Andersen hotell i Phi phi tillsammans med Camilla, Sandra, Jocke och Biffen. Dom åker hem på Måndag så då får jag se vart jag tar vägen, har träffat folk som ska vidare så får se hur jag gör om jag följer med eller inte :)

Nu måste jag gå men hade super där hemma! Pusssar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0