Hejdå Vietnam, hallå Thailand

Nu har vi precis packat klart allt. Inatt ar sista natten for iom att vi aker tillbaka till Thailand imorgon natt. Bussen fran hotellet aker vid 1 imorgon pa dagen sa vi hinner bade med en frukost och lite sol innan! Som vi ska ata nu sista frukostbuffen. Kommer sakna den enormt. Kommer aven sakna vara skona sangar och poolen men annars har jag gjort mitt i Vietnam nu kanner jag :)

Kom på mig själv att skriva med a istället för ä osv även fast jag har en dator med dom bokstäverna, man vänjer av sig rätt snabbt :P Ska försöka med det nu...

Flyget åker inte förens kl 23.45 imorgon natt så vi har några timmar att döda i Saigon, men det kan ju vara roligt att kolla in den staden också! Bussen dit tar tydligen runt 4 timmar, lite annat än våra 36 vi åkte hit på så det klarar vi nog :)

Kommer nog bli lite dåligt med uppdatering kan jag tro nu när vi kommer till Thailand och inte har lika lätt tillgång till dator men ska försöka så gott jag kan!

Vi hörs när vi hörs! Nu ska vi kolla på Solsidan, jag bara älskar den serien, hur rolig som helst! Ove är bäst men jag skulle lätt vilja slå in lite vett i den snubben alltså. Hahaha!

Puss och hej på ett tag!

Försökte lägga upp en bild iaf men det tar en evighet tyvärr så det får bli en annan gång! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0