Städtant

Vaknade imorse med igentäppta bihålor, tungt huvud och ond hals. Yeeey. För jag har ju varken tid eller lust att bli sjuk nu! Dagen till ära har jag trotsat det och städat och tvättat. Nu återstår det bara att hämta tvätten som hänger på tork! Så skönt att ha det gjort! Älskar nystädat, nytvättat och nybäddat :)  
Imorse skjutsade jag Ann-Sofie till ett möte, det sista för att sen få reda på om hon skulle få jobbet hon sökt. OCH DET FICK HON! Jag är så glad för hennes skull och hon är så duktig. Det där kommer gå galant! :)
Ikväll ska vi fira lite med pizza, massa gott och hyrfilmer på det. Hur underbart som helst! Känner inte alls för att gå ut i helgen. Imorgon kommer ju Mami hit också!

Hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0