Med risk för ett helt meningslöst inlägg

Hur jobbigt är det inte när man är kluven på nästan allt. Jag vill ha te, men orkar inte göra det, jag är trött och har lust att sova men känner ändå inte för det. Jag skulle behöva och vill måla om naglarna men jag känner ändå att jag inte har lust med det, jag vill kolla på tv men känner samtidigt att jag inte vill eller orkar etc etc. Är det ren lathet eller är det bara ett bevis på att man är totalt omotiverad på saker och ting? Det känns som att man drar sig själv åt alla håll och kanter och det slutar med att man inte gör något alls.

Men. Jag tar mig i kragen och kastar mig i sängen med datorn så kan jag släcka ner när jag vill. Vilket snille jag är. Ellleeeeeeer??

God natt.

Fan. Hungrig är jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0