Leta ny lägenhet.

Igår sa jag upp mitt hyreskontrakt på min lägenhet. Känns riktigt skönt, så idag ska jag ringa och prata lite mer med dom. Har funderat på det rätt länge att jag vill byta lägenhet till en som är lite närmre stan, bättre område och lite större. Visst man får betala lite mer i månaden då men vafan, man ska väl trivas i sitt boende?

Idag kom jag hem kl 8 på morgonen efter en sleepover hos Nina. Hade ställt bilden där och prakeringstiden gick ut 8.00, så bara upp och åka hem. Kom dit igårkväll med middag som vi lagade. Hur gott och mys som helst! Var helt död efter en rätt jobbig dag på jobbet.

Idag är jag ledig!!! HURRAAAAAA för mig. Underbara lediga dag. Men. Jag har en del saker att göra. MÅSTE bland annat städa hemma, och fixa lite andra saker. Sen är det middag med jobbet ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0