Hockey för hela slanten

Heeey babes!

Har nyligen kommit hem från jobbet och har kastat i mig lite mat. Nu ska jag bara sminka mig lite och sätta på mig andra kläder som jag för övrigt kastade av direkt när jag kom innanför dörren! Brukar ni också göra det? Det första jag gör när jag kommer innanför dörren är att knäppa upp byxorna typ, redo att sen bara slita av mig dom. Det gör jag nästan alltid innan jag tar av mig skor eller jacka. hahah. Men hataaar när det sitter åt och när man gått hem är man lite lagom varm också och det är verkligen ett big no no.

Anyway. Jag och Ann-Sofie ska iaf åka och kolla på hockey snart och kolla på lite snygga hockeykillar. Hoppas vi får något napp.... Nej skämt åsido.

Nu ska jag gå! Toudels!



Mamma är i Indien nu med jobbet. Saknar att kunna ringa henne när man vill om det är något. Hon är den första jag ringer när jag vill bolla lite tankar, stora som små. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0