Finsk Discodans i all ära

Ikväll har jag umgåtts med fina Ann-Sofie i min soffa. Mycket prat och som jag skrattar när jag är med denna människa alltså, det finns inte ord! hahaha. Varje gång jag varit med henne har jag skrattat så jag gråtit och det är ingen överdrift. Hujja!

Nu ska jag gå och lägga mig och somna till nån film som går på tv. Känner att mitt huvud inte riktigt är med mig än och sova ska väl vara bästa medicinen. Hoppas jag på iaf.

Jag tänkte bjuda på en riktig stämningshöjare såhär på kvällskvisten som jag skrattade ihjäl mig åt ikväll med Anso. Jag dog rent utsagt och om ni kollar klart på hela förstår ni nog varför. Discodans i all ära men det här tog fan priset!

MAMMA - Om du ser detta. Du MÅSTE kolla in det här, jag vet att du kommer sitta dubbelvikt i din stol och gråta av skratt :)



God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0