.

Idag blev det inget gymkort, men ett par nya träningsbrallor blev det allt. Gick till Sats och pratade med dom och kom fram till att jag fixar kortet på fredag istället, när lönen kommer iom att de har en medlemsavgift och såhär i slutet av månaden har man inte den tätaste plånboken kanske. Inte jag iallafall. Så på fredag it is!

Idag vart det jobb i 3 timmar vilket var skönt. Resten av dagen har tillbringats i soffan med paus för att posta brev, handla och laga godaste chili con carnen. Yummie. Nina kom på ett oväntat besök också vilket var väldigt uppskattat!

Imorgon blir det Hockey för hela slanten! Jag har blivit medbjuden på date med självaste Ann-Sofie. Vi ska äta varmkorv, godis och dricka cola har vi bestämt. Och kolla på snygga hockeykillar. Det kommer bli en bra onsdagskväll!
Nu sitter jag och överväger på om man ska lämna min älskade? dator och inta sängläge. Men velar hela tiden. Jaa nu går jag. Nej, det kan ju hända nåt kul. Jaaa men nu då, nu går jag. Nope, icke det. Men fuckit. Vad är det egentligen som är så jäääkla hypat med facebook? Här sitter jag och uppdaterar. Uppdaterar. Och åter uppdaterar i hopp om att det ska komma upp nåt kul. Vilket liv.

Nej jag signar ut och hoppas vakna pigg och på allerten för ännu en jobbdag!

Kommentarer
Postat av: Elisa

På fredag, på fredag, på fredag!

2010-09-22 @ 10:29:03
URL: http://airaudo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0