Bruna och Fitta.

Kass bloggning I know. Har dock inte varit hemma så mycket på senaste. Idag vart det 11 timmars jobb och därefter hem och stupade i soffan på en gång. Ikväll har jag kollat upp och övervägt vilket av alla gym man ska välja och som jag känner nu väljer jag Sats. Så imorgon köper jag mig ett par nya träningsbrallor och tar mig till Sats och signar upp mig på ett kort. Guld! Nu hoppas jag kunna börja på nya vanor och att den motivationen jag har nu kan sitta i framöver också och att man märker resultat :)



Min förebild. Vill också se ut som en mänsklig Belgian Blue. *spyr*




Kommentarer
Postat av: Elisa

Jajjabullar! Yes! Vad glad jag blir, här ska tränas! :D Jag måste ha en homie, annars vågar jag aldrig sticka näsan innanför dörren till afro-klassen igen. GUUUD vad jag skämdes! (..men skam den som ger sig!)

2010-09-21 @ 20:17:49
URL: http://airaudo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0