Allmänt svammel

Ni vet att jag är en sucker för sånna här klipp så det är liksom bara att gilla läget. Vad ska man säga mer än att jag älskar´t?! hahahah.



För övrigt sitter jag i soffan och ser fram emot en 3 dagars lång ledighet. Hur skönt som helst. På lördag kommer även Mami och hälsar på mig. Ska bli underbart att ses igen och ha lite qualitytime tillsammans!
Jag sitter och funderar. Som jag nästan alltid gör när jag sitter ensam hemma i soffan. Det är det jag gör då - funderar, och det på allt. Livet. Framtiden. Det förflutna. Nutiden. Men det vesäntligaste är väl ändå framtiden, vad man ska göra av den, vad man vill få ut av livet. Jag vet vad jag vill få ut av mitt liv, men frågan är bara vart man ska börja och hur man ska ta sig dit. Vågar jag? Är det något för mig? Hur ska jag gå tillväga? etc etc. Just nu känns det iaf som att det saknas något i mitt liv. Något. Spänning? Äventyr? Jag vet inte. Nu är jag här där jag inte riktigt ville vara, men vad ska man egentligen förvänta sig? När är man nöjd?

Anyway. Jag bara babblar och om jag ska vara ärlig vet jag inte ens vad jag babblar om utan det är mest bara svammel. Det är en enda röra i min hjärna nu som jag någonndag måste sätta mig ner och fixa till.

Nu är jag trött så ska väl försöka sova. God natt tills vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0