21.21

Hej och hå i stugan blå. Nånting i den stilen typ. Egentligen har jag inte så mycket att skriva men försöker mig på några rader ändå.

Idag har jag haft fullt upp. Först jobb sen hem svida om till träningskläderna och dra vidare mot gymmet där jag körde för fullt! Sååå skönt det var då! Älskart! Så imorgon blir det dit direkt efter jobbet också :) När jag kom hem gjorde jag mig den godaste salladen och fick även besök av fina Ann-Sofie!

Mitt hem ser ut som 7 svåra år. Helt åt helvete med andra ord. Men nog om det. Idag följde det med lite nya tröjor hem från jobbet + en ring.


bild från i lördags

Iom att min färg i håret (slingorna) har börjat gått ur rätt mycket funderar jag på vad man ska göra härnäst och funderingarna går lite åt det chokladbruna hållet, som på bilden nedan. Sådär lagom mörkt fast ändå inte för mörkt. Vad tror ni om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0