Vilken kroppsform har du?



Vilken form har du?

Sånt här tycker jag är rätt kul, men svårt. Vi håller på rätt mycket med det här på jobbet nu, går igenom olika kroppstyper och vad för kläder som passar till vilken. Kul att man kan mixtra med kläder för att skapa olika kroppsformer och framhäva/dölja olika saker på sin kropp. Det finns lite tips på hur man kan klä sig bäst och tänka för den kroppsformen man har men har inte riktigt hittat någon bra sida än, men när jag gör det kan jag lägga upp.

Jag har inte riktigt bestämt mig vilken kategori jag tillhör. Har du?

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Coolt, jag skulle verkligen behöva hjälp med det där!



Kram

2010-10-17 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0