Today

Lyssnar just nu på den grymmaste låten, Swedish house mafia - Miami 2 Ibiza. Hur bra är inte början då?! Love love love!

Har för övrigt solat idag efter jobbet vilket var grymt oskönt. Ni kanske trodde jag skulle skriva skönt där men faktum är att det faktiskt inte är sådär jätteskönt att sola solarium. Älskar solen men solarium, icke. Jag ligger nästan bara och vrider på mig för att dels inte bränna arslet av mig och dels för att kunna få in lite luft på ryggen osv. Stöört varmt. Men efter däremot är det skönt! :) Lite färg på det där blekansiktet och man känner sig som en helt ny människa. Hann även med att luncha med Marinela på älskade Fräcka, tog som vanligt deras sjuuuuuuukt goda sallad med betoning på uuuuuuu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0