Sucker

Jag är verkligen en riktig sucker för långa fikastunder med massa prat om allt mellan himmel och jord. Skulle verkligen kunna sitta hur länge som helst på nåt mysigt fik och bara hänga. Så mysigt! Jag och Marinela slutade samtidigt idag så vi gick till Fräcka och gick inte därifrån förens halv 9.

Imorgon har jag sovmorgon! SOVMORGON. Finns det något bättre än det? Jag börjar inte förens 16.15 imorgon så jag skulle kunna ligga i sängen till halv 3 om jag skulle vilja det. Guuuld!
Nu fick jag plötsligt lite panik. Jag sitter i soffan med kläder, smink och med bhn kvar. Hallå!? Det är ju nästan det värsta man kan göra. Finns inge bättre än att kasta av sig alla kläder, bort med bhn och smink och kura ner sig i soffan när man kommer hem efter jobbet! Värsta frihetskänslan. Så därför är det just precis det jag ska göra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0