Skräckfilm? Ja eller nej?

Så ligger man här i soffan igen. Kom hem från Nina imorse vid 8 för att fixa mig till jobbet som jag igår kände att jag skulle klara av. Men efter att ha duschat, fönat håret och börjat sminka mig kände jag att fuck it, jag blir hemma idag också. Var så orkeslös så jag var tvungen att sätta mig ner hela tiden så visst har man något virus i kroppen som spökar. På tal om spökar ska jag berätta en sak snart.... Men visst är det jobbigt när man är sjuk men ändå inte är dundersjuk??? Jag har liksom inte feber och är assjuk men jag känner ändå av i kroppen att jag är sjukt orkeslös, ont i huvudet, seg och hostig. Tycker nästan det är den jobbigaste sjukdomen.

På tal om spökar så såg jag och Nina Paranormal activity igår. En film som jag vägrat se sen den kom ut och satan va nervös jag var innan vi skulle kolla på den. Jag hatar skräckfilmer men tycker ändå att det kan vara roligt att se dom ibland. Iaf va filmen riktigt läskig men ändå inte så som jag hade trott. Jag satt mest och svor och skrek på killen i huset som bara försökte trigga upp den där demonen och inte tog det på allvar. Så min irritation över honom tog nästan överhand! haha :P Men idag ploppar väl bilderna upp i huvudet titt som tätt.

Nu ska jag kolla på lite program på datorn och göra mig lite te snart. Krya krya krya krya krya krya krya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0