Natti

Tycker så synd om Mamma som sitter på Arlandas hotell nu efter massa förseningar med tåg hit och dit och att hon imorgon bitti ska åka till Indien med jobbet - Sjuk. Hon som aldrig blir sjuk åker på feberfrossa och allt dagen innan. Om du läser det här Mamma - Hoppas du får en bra resa nu, jag tänker på dig och älskar dig!


Nu sitter jag i min lägenhet som ligger nerpackad i kartonger. Kul. Tycker inte ens om att vara här när den är fullt möblerad och ännu mindre nu när den är nerpackad och kal. Har iaf varit hos Nina ikväll för lite film och mat vilket var välbehövligt! I övermorgon kommer jag bo där :) Dock bara temporärt!
Nu ska jag gå och lägga mig men önskar verkligen jag hade någon nu som höll om mig hela natten. Imorgon jobb! Puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0