Min dag

Idag har jag varit en duktig kicka. Jobbade 9 - 17, dagen var bättre än igår, tack och lov. Direkt efter jobbet gick jag till gymmet för ett spinningpass på en timme. Kill me. Det var en pärs att ta sig igenom ska jag säga men jag klarade det och nöjd gick jag därifrån. Den onda halsen som jag vaknade upp med vart ju inte direkt bättre av det så imorgon tror jag nog det blir raka vägen hem efter jobbet. Tror iaf. Jag får suga på den karamellen.
Väl hemma vart det middag i den mest kulinariska formen, nämligen gröt. Och inte vilken gröt som helst utan riiisgrynsgröt. Färgat håret, haft ansiktmask och målat naglarna (som jag inte gjorde igår) har jag också hunnit med. Och lite fotboll.  

Det var lite vad jag gjort idag. Nu är jag trött, med all rätt, så därför kryper jag nu ner i sängen. Imorgon jobb 9 - 18 för er som undrar. Tack för idag.



 La i den här färgen nu. Hade en över från första färgningen till mörkt den här gången men det kommer ju inte bli samma färg iom att jag hade mörkare färg nu än förra. Vi får se hur det blir imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0