hey ho silver

Jag tycker det är så mysigt att sova över hos folk. Som ni kanske vet är jag en sucker för sällskap och har gärna sällskap av någon eller några mest hela tiden :) Men inatt sov jag iaf över hos Ann-Sofie, trots att vi bara bor några portar ifrån varandra. Vi kollade på Vid din sida och hade det mys!
Idag vart det jobb, kortdag sen vart det en tur på solarieöarna. Fick med mig en väldans fin tröja hem från jobbet som jag spanat på ett tag (bild nedan). Gick även förbi telenor eftersom det klantarsel man är tappade ju iphonen i asfalten vilket resulterade i  en minst sagt trasig display. Så nu får jag gå med min gamla tele i typ 2 veckor kanske. Saknar min iphone redan! Klantlöv.  

Imorgon är jag ledig och då kommer en besiktningsgubbe för att besikta lägenheten. Sen antar jag att hela dagen går åt att packa lägenheten! Hoppas även på att kunna slänga in några maskiner tvätt också. Behövligt!!




Den är faktiskt finare i verkligheten.


Nu ska jag göra mig lite te och macka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0