Hej tomtegubbar.

Nu är jag trött och trött och lite slut. Känner en inre stress för imorgon och det känns som att allt kommer skita sig. Att jag packat fel, att lådorna går sönder eller nåt liknande som gör att tiden drar ut på sig och det slutar med en räkning på flera tusen. Det visar sig!
Ikväll efter jobbet åkte jag hem och fixa, packa lite i klädkammaren, sen hem till Frida och Zacke där jag blev bjuden på lövbiff och pomme, så jäkla gott! Sen hem igen och fick hjälp av Frida med packning och massa skit. TACK SOM FAN FRIDA! Vad skulle jag gjort utan din hjälp?! Hon fick iaf med sig nästan en hel svart sopsäck med kläder jag rensat ut :)

Sängen väntar. Det kommer nog bli en jobbig dag imorgon! Puuuuh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0