Flyttflyttflytt

Sagt och gjort ligger jag i soffan hemma och är sjukling. Usssch. Håller på att planera inför flytten som äger rum nästa vecka. Har ringt runt efter lägenheter, förråd och flytthjälp och nu ringde även hon som ska ta över min lägenhet och frågade om hon kan ta den lite tidigare - Alltså tor, fre nästa vecka. Lite knivigt men jag ska försöka fixa så det kan bli så för slipper antagligen flyttstädet då vilket skulle vara guld värt. Men måste prata med min Nina om det först :) Så nu ska jag bara börja packa och ringa flytthjälpen om vilken dag de ska komma! Sen är det off to go! Skönt att lämna den här lägenheten och hoppas jag hittar någon fin ny snart!

Skulle behöva tvätta också men det orkar jag inte idag, blir till att ligga hemma i soffan och kurera. Kram då sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0