....

Sitter fortfarande vaken och lyssnar på musik samtidigt som jag zappar runt på olika sidor på internet. Känns som jag vill få ut så mycket som möjligt av helgen och sitta och njuta av att kunna vara uppe länge och veta att jag kan sova ut imorgon (i mina rena sängkläder)! Låter som jag haft jättesmutsiga innan men så var ju icke fallet, men nytvättat är ju alltid nytvättat. :)

Kvällen har varit supermys med Frida! Idol och pizza!
Nu har jag en Räkan som trampar runt för fullt i mitt knä på den plats som blir över från datorn. Hahah. Hon kan inte bestämma sig heller om hon ska fortsätta trampa eller om hon ska ligga ner. Hon är så söt. Ska verkligen klämma sig in och spinner som tusan! Hjärtegullet.

På tal om sött har jag nyss läst igenom ett gammalt kärleksbrev jag fick när jag gick i högstadiet. Så jäkla sött och sitter här och småskrattar lite för mig själv. Har nästan lust att skriva av det och dela med mig av det till er, utan att nämna några namn. Är det taskigt? Haha det är så jävla sött bara :) Varför får man inga kärleksbrev idag? Det är ju hur gulligt som hellst!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Åh, hur härligt vore inte det? Att få ett kärleksbrev instoppat i brevinkastet...

2010-10-02 @ 19:26:32
URL: http://airaudo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0