Bara massa onödigt babbel ungefär

Hahaha. Jag är ju bara för misslyckad ibland. Precis hemkommen från galej i Linden med jobbet och typ alla andra butiker i city med mat, dricka och musik osv. Trevligt, fast hade varit ännu trevligare om man inte skulle jobba kl 9 imorgon. Anyway, jag märkte nu när jag tog av mig byxorna att fan va det svider och bränner på skinkorna och på baksidan av benen. Kollar mig i spegeln och ser att jag är helt röd! hahah. Då är det ju klart att man har bränt sig i solariet. Nyllet börjar ju också bli rätt rölätt och ömt. Haha. Bevis på att det var ett tag sen man sola eller att det var nya rör? Har nog aldrig haft såhär förut. :) Hoppas det lägger sig till imorgon iaf!

Nu ska jag gå och lägga mig så man orkar med ett långt jobbpass imorgon! Sen är det HELG! Damn it va härligt! :D

En annan sak som jag tänkte på. Eller har tänkt på ett tag är att jag jobbar i klädbutik och städar och grejar varje dag för att det ska vara snyggt och fint där. Men kommer hem och vad är det jag ser? Jo berg av kläder som ligger både i soffan och på golvet. Och om jag ska vara ärlig ligger det även lite i hallen och i badrummet också. Oooups! Men vad är grejen?! Jag jobbar med kläder och kan inte ens hålla ordning på mina egna hemma?! Skämmes Mickan! Men å andra sidan är det faktiskt inte så roligt att försöka hålla fint när inte ens kläderna får plats i klädkammaren. Behöver nog inte ens ha en stång längre för kläderna håller sig nog uppe av sig själva för att det är så packat. Nej skämt åsido, fast det är faktiskt så. I nästa lägenhet ska jag fixa till det lite mer :)

NOG OM MIG. För det är ju lite så att vad jag säger och katten skiter.....

Fan va jag babblar. God natt!

PS. Kommentera lite mer. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0