<3

Precis pratat med min älskade Johanna i drygt en timme i tele. Har ju massor att prata om när man inte pratas vid så ofta! Skulle kunnat prata hur länge som helst, men plikten kallade. Saknar henne så mycket så tror bestämt det blir en tripp till Norrtan inom kort!

Idag har jag jobbat och efter det gick jag raskt till gymmet. Älskar mitt gymkort. Älskar att jag börjat träna igen.
Den här veckan är riiktigt soft och jag ska försöka ta tillvara på den så mycket jag kan. Imorgon är jag ledig så det blir att ringa runt efter lägenheter för fullt, gå ner på stan och eventuellt fixa till naglarna och kanske även ta en fika med Nina också. Sen blir det en sväng till gymmet! På onsdag jobbar jag kortdag 16.15-19.15, vad jag vet nu iaf, kan även bli längre. Och torsdag åker jag till Göteborg och hälsa på pappa och Mattias. Kommer hem på söndag. Känns huur kul som helst, ser fram emot det och har saknat dom. Och inte nog med det så kommer även Ingela och Julian dit på lördag!!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och mysa med Räkan. Hoppas ni haft en bra dag!



Visste ni att Johanna är den person som jag känt längs av alla mina vänner? Ca 15 år har vi känt varandra om jag inte är helt ute och cyklar! :) All kärlek till dig vännen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0