Yo bitches

Har precis blivit klar med mina naglar som tog några timmar att göra fån början till slut. Köpte tippar idag på jobbet som jag har filat lite på, minsta sagt :) Men fint blir det så det kan jag verkligen rekommendera er att göra. Det tar lite tid men det är både roligt och billigt att göra. Den här använder jag mig av,



Nu sitter jag i soffan med ett stort glas oboý! Hur längesen var det inte man drack det då? Drack det jämt förr! Goooud.
Nina är i Kisa och jag ska sova här ensam för första gången. Känns lite konstigt faktiskt, men man får väl inse att det är här man kommer vara nu ett litet tag framöver varesig Nina är här eller inte :) Jag funderar fortfarande på framtiden och grubblar. Jag hoppas jag kommer fram till något snart, men det lär jag ju göra så småningom!
Imorgon börjar jag 16.15, vilket menas med sovmorgon. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0