Vindruvor som kvällstilltugg. Yammeeee

Sitter och proppar i mig massor med vindruvor. Fast de har kärnor i sig och då blir det inte lika gott när man måste försöka parera dom mellan tänderna för att inte tugga på dom. Blir ju lite mer av ett projekt om man säger så....

Vet ni vem som kommer hit på fredag då? Ingen mindre än Nina kommer! Ska bli så kul att ses igen! Jag ska, om inte jobbet ringer, åka och hämta henne i Kisa så får vi oss en liten roadtripp på det också. Guld!
På tal om roadtripp ska jag på måndag, även där om inte jobbet ringer skjutsa Ann-Sofie som ska på jobbintervju i Kapellskär! Så då får man sig en liten tripp till Norrtälje igen! :) Så håll tummar och tår för att hon får jobbet!

HAHA. Nina skickade precis ett klipp från filmen Farsan som jag förövrig MÅSTE se. haha! Tycker skådespelarna är så klockrena och började skratta direkt när jag såg Torkel, han i klippet komma in i köket. Se själva :)


Kommentarer
Postat av: Monica

Hallå !!!

En del på jobbet hade varit o kollat på "Farsan" o dom blev besvikna... klippet du har hade typ varit det bästa i filmen sa dom...

Kramis !

2010-05-19 @ 21:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0