Update. Var ett tag sen nu!

På begäran av Ida och Sofia tänkte jag nu uppdatera lite här på bloggen. haha. Nej men allvarligt är det ju sjukt dålig uppdatering här! Dåligt värre.

Men iaf. Nu sitter jag på golvet med datorn i knät i Idas nya lya. Sjukt fint blir det och finare kommer det att bli när alla möbler kommer in. Sofia sitter på stolen bredvid mig och styr upp med musiken och Ida målar räcke.
Lite update då på vad som hänt kanske? För tillfället är jag sjuk och har varit det sen i Onsdags. Så jävla typiskt i och med att jag skulle jobba i Täby centrum i veckan. Hann med 2 dagar och hoppas jag är pigg och kry på söndag så jag kan ge gärnet då!
Annars har jag jobbat väldigt mycket, därav den dåliga uppdateringen. De 2 veckorna i Norrtäljebutiken har varit grymt roliga och jag hoppas jag kommer och gästspelar snart igen!

Imorgon ska jag och Johanna stå i baren på en fest här i Norrtälje. Kommer bli skitkul och jag hoppas verkligen att min kropp orkar med det! Men annars är det bara att köra, nu går det inte att backa ur!!

Under de här dagarna jag varit sjuk har jag varit ute i Spillan hos kusinerna och Moster. Alltså ute hos Ida. Det har varit grymt mysigt och avslappnande. Kände verkligen att jag behövde det! Är så jävla uppe i varv nu och stressad så jag vet inte vad. Vet inte varför heller för den delen. Men så är det emellanåt tyvärr.

Börjar sakna Norrköping lite nu, men absolut inte ensamheten. Synd att man inte kan ta med sig alla nära och kära dit och ha dom där. Kommer sakna dom grymt mycket!! Men som sagt det känns som att det är dax att åka dit snart igen, har ju ändå varit här i snart 3 veckor och bott i väska. Vilket jag AVSKYR. Men vad gör man?

Ska runda av nu, blev rätt långt det här. Ska försöka skriva snart igen. LOVE.

 

haha, bjuder på en bild på superglada jag en kväll hos Sofia. Hittade den på Idas dator nyligen och fick mig ett litet skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0