Stros på stan med mig själv

Idag har jag haft some qualitytime med mig själv. Jag har strosat runt på stan i några timmar och haft det gött. Stötte på Aime så vi satte oss ner för en latte på Fräcka ett tag, riktigt trevligt! Fick med mig några godbitar hem också, alltid lika trevligt! Bland annat en superfin kort skinnjacka från H&M Divided som jag spanat in länge, så nu fanns det bara en kvar och i min storlek dessutom så jag tänkte att det var meant to be helt enkelt! haha. En visit på systemet vart det också. 

Planerna för kvällen är oklara men iom att jag jobbar imorgon tänkte jag ta det lugnt. Men vi får väl se, planerna kan ju alltid ändras.

Mitt klädval för dagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0