småprat

Vad gör man inte när man inte har något bättre för sig? Jo bloggar kankske? haha. Egentligen har jag inte så mycket värt att skriva just nu. Sitter med mormors Vibra tone som vibbrerar för fullt på magen. Hahaha. Jag kanske är patetisk men jag tycker det är lite kul. Tänkte att jag ska använda den en tid nu för att se om den verkligen ger resultat. Och nu när jag bara använt den några gånger tycker jag man känner lite resultat faktiskt. Fast då pratar vi ju små små skillnader, men som sagt får vi se om ett tag då när jag använt den ett tag.

Just nu har Räkan lite typ motionsövningar här hemma. Springer runt som en tok. Haha. Borde kanske göra samma sak som henne? Känner nästan så. Nu har jag inget mer att skriva här. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0