Sjuka drömmar

Vad är det för sjuka drömmar jag drömmer egentligen?! Igår natt drömde jag att jag var gravid och när jag väl födde barnet visade det att det hade down syndrom och dessutom var helknäpp!
Inatt drömde jag att jag och Johanna blev kidnappade av några och inlåsta. Hände massa skumma saker samt och hennes lillasyster var tvungen att hoppa ner från fönstret så hon dog :( Ashemskt! Usch usch! Sen rymde vi iaf och snodde kidnapparnas bil och blev jagade på vägen av dom. Sen hamnade vi helt plötsligt på en båt och skulle festa, trots att kidnapparna var på båten. hahaha. Sen rätt som det var kom vi hem till mig i Norrköping och kidnapparna följde oss dit också.. hahah! Knäppt alltså!

Nu blev klockan mycket. Time for some workout! Ska hämta Frida innan också :) Solen är framme i Norrköping idag och hoppas den stannar, för idag blir det nog att sitta ute och få lite färg, förhoppningsvis!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0