Roadtripp?

Sitter i soffan och känner mig sådär smålurig, ni vet när man vill hitta på bus och skratta. Eller sätta på en komedi och bara låta tårarna rinna av skratt. Känner absolut inte för att gå och lägga mig nu, trots att det inte blev många timmars sömn inatt.
Tycker det är grymt jobbigt när man inte vet om man ska upp tidigt imorgon och jobba eller inte. Nu kan jag ju inte somna liksom och kul om de ringer imorgon vid 8? ICKE. Jajaj. Om det inte blir jobb imorgon ska jag skjutsa Ann-Sofie till Norrtälje så ser fram emot en roadtripp imorgon, förhoppningsvis!

God natt ni som ska sova! Här ska jag sitta och filura ett tag till! HA, eller försöka sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0