P&L

Har nu bokat Peace & Love - biljetterna för mig och Nina! Guld ju! Vi var även tidigare idag på ÖB och köpte diverse förnödenheter till dess. Typ konserver, våtservetter, vattendunk osv. Snart ska även tältet köpas! Ska bli så jävla kul och jag tror jag och Nina kommer få det skitbra! :)

Jag har en sån jävla svullen tumme, precis under nagelbandet och det dunkar och är varmt. Vet inte vad jag ska göra, om man ska sticka hål på det men det gör ju så jääävla ont, har redan provat så. Uscha. Nog om det.
Om det inte blir jobb för mig imorgon ska jag ägna dagen att städa och tvätta. Det behövs verkligen känner jag! Orkar bara inte ta tag i det.

Trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0