Nu säger vi god natt va?

Hej kompisar!

Nyligen hemkommen från en liten promenad. Skapligt varm det är dåå, men jävligt kvavt! Sitter nu men en kopp te och tror jag kommer dö av värmeslag. Jag älskar verkligen att dricka te men varför ska man bli så varm så det slitar med att man sitter och tar av sig plagg efter plagg? Kommer snart sitta här naken!

Börjar bli less på att inte jobba faktiskt.. Man (läs:jag) går upp vid 12, äter frukost och fastnar vid datorn, kollar på klockan. OJ den var visst 3. Vad ska man göra nu då??? Hmmm.. äta något kanske? Juste, skulle ju kolla den bloggen.... Fastnar vid datorn.. Oj klockan är 5.. Shit.


typ.


Men som sagt med lite fint väder kan man göra så mycket mer ute :) Nu funderar jag faktiskt på att lägga mig i sängen och slå på en film.. Ofta när jag säger att jag ska kolla på film blir det inte så. Men nu så. Vad ska man sitta vid datorn hela tiden för som en annan nörd? Iof är det ett jäkla bra sällskap men jaa. Ni fattar.

Tur att man börjat träna nu iaf, det är lite tidsfördriv på dagarna! Förresten så kanske man kommer börja lira lite fotboll igen. Förhoppningsvis blir det så, i ett div 5 lag. Passar mig utmärkt :) Jag och Frida tänkte snacka med tränaren för laget och se om man kan komma och provträna. Vore ju guld eller? Dax att damma av fotbollspjucken. haha Undra om de fortfarande passar :S 

God natt! Vi hörs imorgon!



Räkan visar upp sin fina sida! Sötrumpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0