Natti natt

Sitter hemma hos andra moster nu för en sleepover här. Känns som att man har varit runt halva stan nu! haha. Nejdå inte riktigt. Ska snart försöka stänga ner och sova lite. Känner att jag behöver det eftersom jag inte är helt frisk. Känner av halsen mer och mer nu så hoppas för guds skull att det inte blir värre imorgon!

Planerna för morgondagen är först och främst sovmorgon! Om jag får någon sådan nu när jag sover på soffan här i vardagsrummet :) Sen är planerna ner till badhuset för en solning och vidare ner på stan. Därefter hem till fröken Möller där vi ska fixa iordning oss inför kvällen. Men som sagt. Måååå jag må fint imorgon!

God natt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0