Några rader från mobilen

Ligger i sängen och känner att jag inte kommer kunna somna. Pratade med Bella i tele nyss och det var ett givande samtal känner jag! Så tack för det :) Säger som jag brukar säga vid såna här tillfällen, hoppas de inte ringer in mig tidigt imorgon bitti! Puh. Tänkte även, om jag inte jobbar imorgon åka och skaffa mig ett gymkort.. Känner att jag måste alltså! Mådde så bra när jag tränade den där veckan så vill fortsätta hålla igång! Sen blir det prat med fotbollstränaren i veckan också, ska bli sjukt kul! Nej ni, nu lär jag sova med min bultande tumme, smärta säger jag bara!! Ännu en sak som måste fixas imorgon - Alsolsprit! Med dom här orden tackar jag för mig och säger god natt!

Kommentarer
Postat av: J

Gonatt ;)

2010-06-01 @ 01:56:54
URL: http://capones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0