Mår som ett jävla r****vhål för tillfället

Känner mig inte alls pigg. Har inte mått såhär dåligt på riktigt länge faktiskt. Febern sjunker och stiger hela tiden så ena stunden fryser man som en skållad gris och andra stunden svettas man. Ligger i bror Mattias soffa nu och ska inte röra mig en meter ikväll.
Igår var jag och Johanna på en 30 årsfest i Folkets Hus där vi stod i baren på kvällen. Det var riktigt trevligt men såhär i efterhand skulle jag nog kanske behövt vara hemma i och med mitt mående idag. Men men.
Sov på min numera bästa kompis soffan. Haha. Börjar bli van liksom att sova på soffa nu. Och placet blev hos Johan och Johanna där man imorse fick en riktigt god frukost. Tack för det! :)

Nu ska jag slå på en film och typ gräva ner mig. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0