Lite långt inlägg ikväll med återigen lite ensamhetssnack.

Sitter i soffan och funderar lite. Kollar min omkring i lägenheten. Tvn står på och jag sitter med datorn i knät. Jag kommer nog aldrig bli van med eller gilla att vara ensam känns det som. Och om jag blir det kommer det ta lång tid med lång träning. Som jag sagt förut så tycker jag ju om att vara ensam men det i stunder och inte typ hela tiden. Jag kommer nog tjata en del om det här med ensamhet i bloggen men det är som sagt inget jag tycker om att vara eller vill vara. Jag älskar att ha personer runt omkring mig. Man behöver inte alltid göra saker hela tiden men bara det att man har någon hos sig, något som rör sig. Vet inte om jag är en svag person vad gäller detta eller om det bara är något som man antingen gillar eller ej.

Tur att jag har Räkan hos mig nu iaf. Det är ändå ett litet sällskap trots att det inte är samma sak som med en människa. Hon har legat bredvid mig nu jättelänge och myst.


Angående jobb har jag inget inplanerat förens den 27 maj så jag HOPPAS verkligen att jag får jobba snart! Cash is king och utan pengar kommer man inte så långt, tyvärr. Hatar det här med pengar alltså. Fan. Kan inte alla bara få leva livet vare sig man är rik eller fattig? Livet är bra orättvist tycker jag. Och nu ska jag inte vara alltför negativ i detta inlägg men just nu känner jag bara för att skriva av mig lite.
Saknar Mamma också. Det var trevligt att ha henne här fast jag tycker alltid tiden går för fort och man måste alltid stressa med att ses och hinna med saker och ting. Alltid är det nåt som ska fixas, men jag hade aldrig klarat det utan henne ändå så STORT tack för all hjälp med ALLT Mamma. <3 Du är bäst.  

Idag har jag även hunnit med att sova i några timmar och därefter träffa Ingela och Julian. Han är så söt lillbrorsan! Han pratar mer och mer för varje gång man träffas! Nu säger han "Ikela" (Micaela) och "Toratyste" (storasyster). Sötnöt!

Nu ska jag ta mig lite te och macka tänkte jag, och kanske slå på en film.

 


Kommentarer
Postat av: Ingela & Julian

Vi tyckte det var toppen att träffa dig också! Många kramar från oss :-)

2010-05-18 @ 16:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0