Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-aan!!

När klockan ringde imorse trodde jag det var ett jävla skämt alltså! Tänkte först att hur dum kan jag vara att ställa klockan så tidigt en lördag?! Men kom ju på att jag skulle jobba idag så det var ju bara att ta tummen ur röven och gå upp! Dagen har varit en ren pärs ska jag säga er mina vänner. "jaadå, jag ska ta det lugnt ikväll!".  My ass! Proppade i mig en hel kebabtallrik idag på jobbet också, hungrig som man var. Men det skulle jag ju få ångra rätt snabbt, iaf eftersom jag tog extra mycket sås (vitlökssås), och mumma i munnen luktade och smakade jag. Haha. Men iaf, det konstiga var ju att jag inte tycker jag drack så mycket igår men blev ändå så packad, men med bara ett paket nudlar i magen på hela dagen så kanske det inte är så konstigt?

Hade iaf en sjukt trevlig kväll igår! Så strax efter 3 traskade jag hemåt, la en pizza och gick och la mig. Hahah! Drraaaa mig baklänges! Så nu behöver vi inte fundera något mer över mitt mående idag!

Nu är det bara att börja korka upp igen vet ni. Ikväll kör vi en kväll a´la Otten. Men först lite förkalas hos Gustav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0