klockan är rätt mycket.

Sitter här nästan halv ett på natten med ansiktsmask i fejset och nymålade naglar i någon härlig vårfärg. Har tröttnat lite på det svarta. Älskar svart men ja ni vet, man kan tröttna... Men om jag känner mig rätt åker det säkert på om några dagar igen. Sitter och kollar runt lite och får ett sådant sug efter att shoppa. Jag är sjuk, jag vet. Men kan liksom inte rå för det... Fast antar att alla är sånna.

Just nu är jag så förbannat sugen på lite kokta ägg. Skulle ju vara drömmen med lite kaviar, och kanske en kopp te och en knäckemacka med ost. Fan. Orkar inte fixa nu + att bror stor ska sova snart för att gå upp i ottan och jobba. Han är duktig han bror.
Jag är inte riktigt frisk än så jag får fortsätta gå på halvfart. Så därför ska jag nu gå och spola av kladdet i ansiktet och borsta gaddarna. Sen släcka ner och ta mig en lång sovmorgon imorgon och koka mig lite ägg på det. Sen ska jag möta upp miss Möller på badhuset för lite extra rehab med solning och diverse spa. I like.

Tills dess vänner sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0