Kärt besök ikväll

Jag har verkligen haft en superkväll! Min kära Ann-Sofie kom hit, och det var ett kärt återbesök kan jag säga! Har inte setts nu på hur länge så vi hade mycket att ta igen! Kan ju säga att jag inte garvat så mycket på länge och jag kommer säkerligen ha träningsvärk i magen imorgon! hahaha. Fyy fan säger jag bara!
Har ju alltid så jävla kul med den tösen och ikväll var som sagt inget undantag. Lyssnade massa gamla checka dansbandslåtar och dansade loss á la Roland i Torsk på Tallin. Taggar för en kväll på Borgen för att dansa med den äldre generationen någon gång. Hää ä ba att ta med sig frysväskan med mandelkubb o kaffe så är halva kvällen gjord, helt klart. hahaha!

Såklart spanade vi ju även in alla våran älskade Torsk på Tallin-klipp och dog av garv. Hahahaha DRAAAA MIG! Kolla själva!
Och om ni inte tycker det är roligt vet jag inte vad jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0