helvete dååå!

Faaanshelvetesskittarsle!!%&(")U")")"(YNE)U")U"`="!

Puh.
Vet inte hur jag ska uttrycka mig vad gäller mina naglar nu. Förstörda. Borta. Poff!
Skulle sätta på löstippar på naglarna men misslyckades denna gången totalt. Det vart inte alls snyggt och efter att ha suttit och först mätt ut vilken storlek man ska ha för varje nagel, filat till dom så de passar, limmat fast dom, klippt och åter igen filat, vilket tog 1000 år. Därefter filat lite igen, målat 3 lager med en speciel gel och sprutat 3 gånger med en annan sak och därefter filat ännu en gång igen för att sedan se hur jävla fult det blev så tänkte jag att jag målar med en färg på så det inte syns igenom. Vilket jag ångrade rätt fort. Såg ut som Prusiluskan vs någon äcklig häxa, och ni förstår ju säkert hur det såg ut då.

Såååååå.. Jag fick ta bort nagellacket och sen försöka doppa fingrarna i aceton så jag kunde rycka bort halva nageln istället för hela iom att jag hade karlssons superjävladuperklister på naglarna.. Därefter fick jag med hjälp av tänderna försöka bita bort allt torkat gel som satt kvar på naglarna.

Så nu sitter jag här efter att första ha klippt av mina långa riktiga naglar för att totalt misslyckas med lösnaglarna, till att ha korta turkosa naglar. YAAAY! Dagens i - landsproblem.

Nu hoppas jag inte att jag ska behöva sitta en hel dag med dessa jävla naglar igen. Och jag fattar dessutom inte varför jag ens valde att lägga ner tid till att gå igenom detta igen och skriva det här.

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon blir det tidig uppgång då jag och Frida ska iväg och träna vid 9. Sen Ska jag ta bilen till Kisa och hämta Nina. Lovely!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0