fräsch man e alltså

Jag känner att jag bara äälskar min fräschhet just nu! GRR. Iom att jag varit helt däckad de senaste 2 dagarna och inte gjort annat än att svettats och fryst och bara legat och degat ner mig i soffan kan ni ju ungefär förstå på vilken nivå jag ligger på just nu. Håret ser ut som en annan uteliggare och fejset ska man väl inte heller tala om. Skulle göra allt för en dusch nu men vet ni vad, jag orkar inte och jag skiter faktiskt i det också. Ibland får man vara lite skabb. Och det är ju ingen annan än min bror som ser mig nu heller även fast han säger att jag ser förjävlig ut... Smällar man får ta helt enkelt.

Hälsningar från en zombie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0