.

Sitter för tillfället i soffan med Räkan tryckt mot mitt ben. Hon är mysig min Schrimp! Idag vart det en sen jobbdag då jag inte slutade förens halv 10. Det var marknadsafton ikväll och draa mig vad folk är respektlösa med kläderna. Blir förbannad, fast med ett leende på läpparna of course. Men vafan, folk klagar på att det är hål i kläderna och att de är smutsiga. KONSTIGT då när ni behandlar dom som en påse skit liksom!

Annars idag då? Jag blev väckt av Ann-Sofie som sa att det var strålande väder ute och att hon var påväg ut för att sola. Jag tog mig genast upp och slog följe med henne. Efter en eller två härliga timmar i solen begav vi oss till stan och tog en latte på Fräcka. Jag älskar att fika. Jag kan sitta hur många timmar som helst och bara sitta och chilla, dricka lite kaffe, snacka skit, kolla på folk osv. Det är verkligen livet de.

Tänkte gå ner och sätta oss på trädgårn ikväll jag och A men insåg rätt snabbt efter att ha slagit sig ner i soffan och kollat på kvällens väderprognos som skrek kallt och regn, att det var ett rätt dåligt val. Så vi sket i det och det kändes jävligt skönt!
Imorgon är jag ledig, vad jag vet nu iaf. Får se om de ringer in mig. Annars kommer Nina till stan imorgon också, guld ju! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0