Drömhelg

Tjaa!

Tittar in och säger hej och en snabb update. Nina är hos mig nu!! Underbart! Igår gick dagen åt att sitta på ett fik i solen och snacka massa skit efter att Nina kom till stan. Därefter bar det hemmåt för att grilla kyckling, potatias och annat gott. Drömmen kan jag säga och det var fan det godaste jag ätit på länge. ÄLSKAR GRILLAT!

Sen bar det bara inåt för att direkt börja duscha och fixa sig för kvällens bravader och för att kläcka den första kalla! :) Magen mår ju därefter men vad gör man inte? Jaja, den smällen får man ta sen typ.

Idag vart jag inkallad för jobb och självfallet tackade jag ja. Cash is king och det måste man ju helt enkelt ha, men det bör jag väl inte upplysa er om för det vet nog alla redan. Yes.
Nu har jag precis duchat och fönat håret och ska börja fixa iordning sig för ännu en drömkväll! Vädret har varit med oss hittils så hoppas det håller i sig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0