Vill inte bli sjukling

Det blev ingen promenad för min del. Fan då. Men hoppas på att jag mår bättre i morgon så jag orkar med både jobb och promenad. Jobbet gick bra idag, förutom mitt mående. Jag var på lagret till 12, sen lunch, sen ut i butiken till 17. Tycker det är skönt att variera lite mellan lager och butik. Men tycker självklart det är roligare i butiken :) Imorgon blir det en heldag på lagret så jag får inte glömma ta med mig mina skivor så man kan pumpa lite bra musik när man plockar med kläderna. Idag har Gyllene tider strömmat ut högtalarna, det var inte igår! :)

Nu ska jag nog snart gå och göra mig lite te. Lägga mig ner i soffan och kolla på lite repriser på play-funktionerna på internet och kurera mig.
Sa jag förresten att jag ska ta hit Räkan? Jag längtar såå efter både Tyke och Räkan. Men Tyke skulle aldrig klara av att bo såhär, tyvärr. Men Räkan anpassar sig mycket bättre till nya ställen och har varit innekatt förut. Åh, det ska bli så skönt att få ha henne här. Längtar som tusan!

Snart ska jag vara barnvakt åt lillebror Julian också som kommer hit i slutet/början av månaden. Det ska verkligen bli suuperkul! Det var så längesen vi sågs och det har hänt så mycket med hans utveckling. Nu pratas det och röjer för fulla muggar. Det gillar vi :) Så snart kommer lillebror till mig!
På tal om bror, har jag inte pratat med min storebror på skiitlänge, så kanske är på tiden att jag ringer ikväll.. Det ska jag nog göra. Saknar ju den skiten också :)

Hoppas ni får en trevlig kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0